Lapperre
Een digitale kick-off voor Lapperre
Elk jaar organiseert Lapperre een kick-off meeting voor zijn personeel. Een speelse manier om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Werknemers krijgen een presentatie van de nieuwste hoortoestellen of nieuwe campagnes met als afsluiter een hapje en een drankje.
Maar wat doe je als alles plots online moet gebeuren door corona? Je organiseert de kick-off gewoon online en stuurt iedereen een aperitiefbox op, duh. En dat is exact wat we voor de 130 hoorcentra van Lapperre deden.
Think inside-the-box
Het alternatief mocht er wezen, al zeggen we het zelf! Alle Lapperre-medewerkers kregen een aperitiefbox in de bus opgestuurd. Wat er allemaal in zat? Goodies, heel veel goodies. Zoete, zoute en glutenvrije snacks. Een persoonlijk berichtje, instructies over wat in de frigo moest en als extraatje een zakje met een geheime inhoud.
Handen uit de mouwen!
Oké, allemaal goed en wel, maar hoe pakten we het aan? Door te vullen… veel te vullen. En dat zorgde voor een gezellige drukte op de werkvloer, want iedereen stak mee de handen uit de mouwen.
We zorgden voor de lay-out van de dozen, kaarten en stickers en alle producten haalden we zelf in de winkel. We stuurden de boxen mee met de hosts en hostessen die ze persoonlijk kwamen afleveren bij elk hoorcentrum.
… en dat geheime zakje? Dat bevatte het nieuwste hoorapparaatmodel. Van een verrassing gesproken!